3 jan 2015

Waarom mannen liegen

De titel zegt al genoeg, ook in boeken zijn de verschillen meer dan duidelijk.In dit boek worden de verschillen (logisch?) verklaard en oplossingen geboden.

Want wat moet je doen als je man de wc bril niet omlaag doet? Hem vragen om zitten te plassen Als hij weigert, kun je hem rustig wijzen op het feit dat er dagelijks hondderdduizend moslisms zittend plassen - zonder dat ze zich in hun mannelijkheid aangetast worden. Dus.......

Ook wordt er even vermeld dat weinig mannen het verschil tussen een close-upfoto van borsten en van billen zien.


Oja, vrouwenwoordenboek nodig?
als een vrouw zegt:  - bedoelt ze:
we moeten praten -  ik heb een probleem
aan jou de beslissing - als ík het maar mee eens ben
hou je van me? - ik wil iets duurs
wees romantisch, doe het licht uit - ik heb blubberdijen

Ik vind het leuk, dit soort boeken. Toch geloof ik er niks van. Ik denk dat mannen borsten wel kunnen onderscheiden van billen. Vooral als ik in het boek de plaatjes zie, de mooie borsten en harige mannenbillen. En als een vrouw vraagt hou je van me? Is er ook wel kans dat ze het zich echt afvraagt hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten